Rene' Fredensborg har jo en pointe. Dog er jeg ikke enig i at nogen kvinder skulle vaske mine boxershorts for mig. Hverken i hånden eller i maskine. Det klarer jeg selv. Ligesom jeg også godt kan vaske mig selv for den sags skyld. Men den manglende omsorg fra danske kvinders side overfor mænd og hvordan alt kan betragtes som undertrykkelse fra feministers side (hvilke kvinder er ikke selv-erklærede feminister i dag) har han ret i. Der er jo en grund til at så mange af begge køn er singler i dagens Danmark. Og det er de mange (ikke alle) kræsne konstant pms sure feminist-kvinders skyld. Ikke mændenes. Så skal man være metro sexuel, så skal man være badboy, så skal man have håndværker evner, så skal man være minimum så og så høj. Nice boys ender i the friend-zone osv osv osv osv. Og helt ærligt jeg har en profil på dating.dk. Og der er meget langt mellem de bare nogenlunde kønne kvinder derinde. Altså er de mange krav komplet latterlige og I får dem aldrig indfriet, medmindre I selv ligner modeller. Problemet er den prinsesse og bitch attitude mange danske kvinder har overfor os mænd. Vi har jo ikke en chance., Især ikke når 99% af jer er feminister. Og jeres latterlige årlæige kvindernes kampdag 8 marts. Jeg er enig i at lige så mange kvinder skal sidde på bestyrelsesposter som mænd og selvfølgelig skal I have det samme som løn i os. Men bortset fra det har langt flere kvinder end mænd i dag en længerevarende universitets uddannelse. Så med tiden vil bestyrlsesposterne nok bestå af flere kvinder ened mænd. Men hvis de to ting er jeres største problem i 2017, hvorfor helvede er der så, så mange feminister?? Hvad er det I vil opnå? Ud over at skræmme os mænd væk??I dag må man ikke give jer kvinder en kompliment uden atman er et klamt perverst svin. Er man venner med en kvinde i dag og forelsket i hende og det ikke er gengældt, må man forvente at blive behandlet som lort og at den kvinde er ligeglad med en og ikke respekterer en. Sådan er gamet åbenbart. Man må kun falde for jer, hvis det er gengældt. Og det er det jo aldrig. I udnytter bare sådan et ulige venskab til jeres fordel uden at give noget igen. Og ordet undskyld eksisterer ikke længere i danske kvinders ordforråd. http://ekstrabladet.dk/nationen/radio-vaert-med-filippinsk-kaereste-dans...

Tom.S.C., 43
28-07-2017. Kl. 15:46
Vis:

Jeg forstår simpelthen ikke de indlæg du byder ind med. Du laver forskellige posts, men udtrykker egentlig det samme i hver af dem. "Alle kvinder er mandehadende feminister", "Alle kvinder har alt for store krav" og "Alle kvinder har attitude problemer". For pokker hvor du generaliserer!

Det er synd for dig at du har så dårlige erfaringer med kvinder (eller kvinde?), for du er jo virkelig skudt langt ned i et dybt hul. Og det er da synd at det påvirker dig så meget.

Der bliver stillet store krav til hinanden i dag. Ikke kun fra en kvindes side. Det er bare den verden vi lever i. Sociale medier har ændret på mange ting. Jeg udtrykker ikke at det er hverken positivt eller negativt.

Du beskylder virkelig kvinder for mange ting du, undskyld mig, ikke har belæg for. Nogle kvinder er da idioter, ligesom mænd. Idioter findes overalt.

Beklager at lyde hård, men du bliver nødt til at stoppe med at bebrejde alle kvinder for de episoder du har oplevet - så vil du altså blive gladere og have mere lyst til at prøve igen. Er der nogle der ikke behandler dig pænt når du har givet udtryk for at du kan lide dem, så glem dem, de er ikke din tid værd. Men den holdning der vil altså ikke hjælpe dig med at møde den person du leder efter.

Kvinde, 27 år 28-07-2017. Kl. 16:45
Er du enig?
  • 27
  • 18
Se 4 tidligere kommentarer

Du skal være logget ind for at kunne skrive

Tom Tom Tom... Jeg ved næsten ikke, hvor jeg skal begynde eller om jeg skal lade den ligge, fordi du er så vred og all over the place. Jeg har også læst den klumme, du begynder og ender med og jeg må sige, at jeg synes, det er helt fint, at den her mand og for den sags skyld andre tager til andre lande og finder en kone, så længe det ikke er en, de køber og det er det jo ikke i det her tilfælde. Jeg kunne ikke se mig selv i et forhold, hvor en mand gerne vil behandles, som han bliver, men hvis det fungerer for dem og andre, så er det fint for mig.

Jeg synes, det er lidt ærgerligt, at mænd og kvinder i DK har en tendens til at skære alle over kam, jeg har svært ved at genkende mig selv som værende en med tonsvis af krav til det modsatte køn eller værende en som gerne vil behandles som en prinsesse, men det betyder ikke, at jeg har lyst til at gå på kompromis og være i et forhold, som ikke føles rigtigt - bare for at have en kæreste. Så jeg vælger fra, men det er baseret på personlighedstræk, holdninger eller verdenssyn.

At du har forelsket dig i din veninde, som desværre ikke gengælder dine følelser og at hun dermed føler, det er okay at behandle dig som lort og udnytte dine følelser, det er noget af det mest tarvelige. De få gange jeg er faldet for en ven og har været åben omkring det, så er jeg blevet behandlet med respekt, hvis det ikke har været gengældt og man kan ikke være andet bekendt.

Og mht at være på dating.dk så har jeg siddet på den anden side og der kan i perioder også være langt mellem snapsene, når det kommer til mændene, men man behøver heldigvis ikke ligne en fotomodel for at kunne komme gennem nøglehullet en gang i mellem i min erfaring.

Kvinde, 33 år 28-07-2017. Kl. 16:28
Er du enig?
  • 27
  • 18
Se 1 tidligere kommentarer

Sosu-assistent, skulle der stå.

Tom.S.C., 43 år 29-07-2017. Kl. 19:37

Du skal være logget ind for at kunne skrive

Ved du overhovedet hvad feminister i dagens Danmark kæmper for? For det lyder som om du ikke har sat dig ind i det, men bare spytter nogle meninger ud, fordi du er frustreret.

Kvinde, 23 år 28-07-2017. Kl. 20:58
Er du enig?
  • 20
  • 19
Se 10 tidligere kommentarer

Til kvinde 23 der er en nye bølge på vej. Hvor det er mænd der tager fat i ligestillingen. Det som de såkaldte ligestillingers kvinder ikke tager fat om. Jeg tror faktisk du burde se nærmere på den 4 bølge. Ikke hvad den står for. Men hvordan de er. Den måde de opføre sig på får ofte en til at undre sig over hvad det kvindelige modstykke til mandschauvinist er. Der er i hvert fald mere og mere behov for at finde ordet ”kvindechauvinisme” frem.

Mand, 27 år 31-07-2017. Kl. 16:43

Du skal være logget ind for at kunne skrive

Jeg bliver så træt af de her artikler, dokumentarer, What ever, hvor danske mænd klynker over danske kvinder. Jeg synes det er helt fint at en type som Rene Fredensborg finder sig en kvinde, der kan leve med at han er en voksenbaby, og har lyst til at made og vaske ham. Tror ikke der er nogle kvinder i dk der er kede af at han ryger ud af single markedet her. Og manglende kærlighed og omsorg fra danske kvinder? Hvor kommer det fra? Jeg er utrolig kærlig og omsorgsfuld i er parforhold, da mit kærlighedssprog er fysisk berøring, og det er noget jeg vægter højt. Man kan ikke bare skære alle over en kam og sige at danske kvinder generelt ikke er sådan! Det kommer jo an på hvilen type kvinde man finder. Og der har jeg jo ofte støt ind i et dårligt match med fyre, der ikke er til den form for fysisk berøring osv. Og ikke ønsker det her. Så kunne jeg også lave en artikel om at udenlandske mænd er langt bedre til at være fysisk nærværende (hvilket de ofte er), men der er også mange danske mænd der er, så det ville da være helt urimeligt at sige sådan. Vi er jo alle individuelle mennesker, og det handler om match og kemi. Og hvis man synes der er noget galt med alle andre, så burde man måske kigge lidt på sig selv.

Flotpåenfredag, 28 år 29-07-2017. Kl. 09:57
Er du enig?
  • 15
  • 17
Se 25 tidligere kommentarer

FPEF: Og mht terapi. Jeg har gået til både psykolog og psykiatere i mit voksenliv. Jeg har siddet og hældt vand ud af ørerne og set min pengepung blive tyndere, uden at det har hjulpet en skid. Så terapi hjælper ikke. At tage en tudekiks og komme op på hesten igen hjælper heller ikke. Du kunne lige så godt bede en person der har mistet sit ene ben om at holde op med at beklage sig over fantom-smerter fra et ben, der ikke er der længere. Sådan fungerer jeg ikke. Jeg er blevet skadet af svigt gennem hele livet. Ikke kun fra kvinder, men fra utallige mennesker. Mobning gennem hele folkeskolen, adskillelige skoleskift pgaq mobning, mobning i voksenlivet. Jeg kunne blive ved.

Tom.S.C., 43 år 15-08-2017. Kl. 23:09

Du skal være logget ind for at kunne skrive

Du finder aldrig en kvinde, hvis du fortsætter med at bebrejde dem for din manglende succes. Du bliver nødt til at komme op fra det hul du er i.

omni, 28-07-2017. Kl. 16:10
Er du enig?
  • 19
  • 21
Se 6 tidligere kommentarer

Giv det et forsøg. Du har intet at miste :)

omni, 31-07-2017. Kl. 19:54

Du skal være logget ind for at kunne skrive

En artikel fra hans ex fra 2014, og den er spot on!! https://www.information.dk/debat/2014/07/hold-kaeft-traet-drengeroeve

Flotpåenfredag, 28 år 29-07-2017. Kl. 16:36
Er du enig?
  • 12
  • 15
Se 2 tidligere kommentarer

Alfadrengerøven genialt udtryk.....

Naika, 27 år 30-07-2017. Kl. 03:51

Du skal være logget ind for at kunne skrive

Lad mig prøve at svare på dit spørgsmålen. Feminister vil have særbehandling. Det er det hele. De have ting foræret uden at arbejde for det og give mændene skylden, når de bliver vejet og fundet for let (ironisk når man tænker på de fleste feminister er overvægtige). Og feminisme er i den grundform ligestilling. Så Nej, der skal ikke flere kvinder i bestyrelsesposter, de skal ikke have mere i løn, bare fordi de er kvinder. De nå lette deres røv og arbejde. Lønforskelle er en stor fed løgn fortalt af en stor fed feminist.

Udover det, så er det ganske fornuftigt at søge udenlandske kvinder da de er tættere på danske mænds familie idealer end danske kvinder er. Kvinderne i Danmark vil være selvstændige (med fordele) og dominerende og det hænger ikke sammen, med mange mænds forestilling om et familieliv, da manden helt naturligt vil være manden og holde fast i den forsørgerrolle som kvinden ihærdigt prøver at tage fra os. Hvilket de så senere klynker over for buhu de vil have en rigtig mand, men de lod aldrig deres eks være en mand, så han skred eller blev smidt ud til højre.

Kvinde, 26 år 28-07-2017. Kl. 19:20
Er du enig?
  • 23
  • 33
Se 2 tidligere kommentarer

Men jeg tror ikke kun det er kvindernes egen skyld at de er så urimelige. Det skyldes nok også de idiotiske curling forældre der ødelægger deres børns liv ved at "skifte ble på dem" til de flytter hjemmefra. Så er der jo ikke noget at sige til at de forventer at mænd skal gøre alt arbejdet for dem.

Tom.S.C., 43 år 04-08-2017. Kl. 23:01

Du skal være logget ind for at kunne skrive

Ugens quickie

Retningsliner

Husk at tale pænt til hinanden, ik? Det er mere nice for alle.

Vi fjerner indlæg, som:

  • taler grimt og personligt om andre
  • indeholder links til billeder af andre end dig selv. Hvis vi mistænker, at personen på billedet ikke har givet tilladelse til det, så fjerner vi det. No questions asked. 
  • kun har til hensigt at reklamere for kommercielle produkter
  • har et sprogbrug, der ikke er passende
  • ikke overholder loven 
  • bare er nederen og ikke bidrager til en positiv debat

Er du uenig i en kommentar, så giv den en thumbs down. Brug kun "Rapportér", hvis det strider imod disse.

Brugere, der gentagne gange ignorerer advarsler, vil blive blokeret.

Har I spørgsmål eller kommentarer, så skriv endelig til os på [email protected]

 

 

Du skal være logget ind for at kunne skrive